2013. március 31., vasárnap

Palánta körkép, és aktualitások #2

Ha nagyon lassan is, de kezd végre tavasz lenni. Két napja megszűntek az éjszakai fagyok, és a hó is javarészt elolvadt.
Továbbra sem kedvezőek a viszonyok a kinti palántaneveléshez, de legalább már javuló a tendencia! A fóliában napközben már kellően meleg van még borult idő mellet is. E pillanatban 24,7°C a hőmérséklet odabent, ami azért már jó, de éjszaka még itt is visszahűl a levegő. Azt hogy mennyire holnapra kiderül, mert nulláztam a hőmérő regiszterét. Remélem egyre jobb mért értékek lesznek, és kivihetem a palánták javát!
Még a hónapos retek is le van maradva az elmúlt napok hideg időjárásának köszönhetően, de most már remélem lesz belőle "valami"!


Ma felmértem újfent a paprikák állapotát, de nem mondanám hogy elégedett vagyok! A zsúfoltság miatt ismét penészedni kezdett a föld, amit kezelni kell, és többeknek kevés a fény. Felnyurgult néhány, így támasztást kellett biztosítani számukra. Erre a célra a grillezéshez árult bambusznyársakat szoktam használni, mert a hurkapálcát már arany árában mérik a boltok, és hülye azért nem vagyok! J
Vannak azért jó hírek is! Ami eddig jól nézett ki az nem romlott, és van néhány paprika ami látványosan fejlődik. Idén idétlen kódokat használok a fajta jelölésére, így majd ha lesz időm, lassan azonosítani kell mi mit takar. A fontosabbakat nevükkel feliratoztam, és néhány megy fejből, de jövőre okosabban kell kódolni, mert az már látható hogy ez így nem praktikus.
Csilik és padlizsánok:


Trinidad Scorpion palánták:


Édes paprika fajták:




A Bogyiszlóiak is türelmetlenek már! Megjelentek rajtuk az első virágbimbók:


A paradicsomok kicsit gyengék még, de majd kipendülnek:



Jó kertészkedést, és sok sikert minden látogatómnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése