2013. március 3., vasárnap

Bemutatkozás

Üdvözöllek!

Szécsi Ferenc vagyok, és ebben a blogban a hobbikertészetemmel kapcsolatos feljegyzéseimet osztom meg az idelátogatókkal. Főképp csilit és paradicsomot termesztek zsebkendőnyi területen itthon: Törökszentmiklóson. Gyermekkorom óta foglalkozom hobbikertészettel, melynek folyamán belekóstoltam a kaktuszok, dísznövények, tartásának rejtelmeibe, és egy nagyobb szünetet követően, mára a zöldségfélék nevelgetése mellett kötöttem ki.
A "nagy újrakezdést" a fűszernövények izgalmas világa után való érdeklődés hívta életre, ezeket mind a mai napig termesztem saját használatra. Nem rég kerültek figyelmem fókuszába a paradicsomok különlegesebb fajtái, és a csilik népes kolóniája. Immár ez utóbbiakat is sikerrel termesztem, sok más egyéb növényke mellett.
Tavaly a paradicsomokra összpontosítottam teljes mértékben, idén viszont a csiliken van a sor. 18 fajta csili vetőmagja került a földbe, és mondhatom igen jó arányban ki is keltek immár. Javarészt túl vagyok e pillanatban a magyarországi termesztésű paprikák áttűzdelésén, és előttem áll még jó néhány mag elvetése az idei évben. Többek közt a paradicsom, az uborka, az egynyári virágfélék, stb.
Egy másik főbb vonal ami még itt a blogban megjelenik idővel az a főzés, mivel nem csak megtermelni szeretem a konyhai alapanyagokat, hanem megfőzni, és elfogyasztani is. :-)
Azt gondolom ennyi elég is lesz a szócséplésből, induljon el végre a szorgos hétköznapok termésének közkinccsé tétele>>>>>


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése